2015. augusztus 06. 21:26 - hegepepe

Önzés.....

  Amióta öntudatra ébredt fajunk az öntudat mellé kaptunk egy érzelmi atombombát ami befolyásolja a döntéseinket, cselekedeinket. Az érzés, amire a legkisebb őserdei falu lakóitól kezdve a konteókból ismert világ vezetőkig mindenki vágyik. Az érzés ami hülyeségekre kényszeríti az embert. Amitől képes megalázni, nevetségessé tenni magát, vakmerő dolgokat végrehajtani, amitől a dopamin úgy ugrál a testedben mint egy remek goapartyn és még folytathatnám a végtelenségig. A lényeg a lényeg éppen szerelmes vagyok. art-design-hippie-love-peace-favim_com-349920.jpg

  Hát igen. Eléggé benne vagyok. Minden percem minden másodpercét vele szeretném tölteni. És itt jön képbe az önzés. Annyira szeretem, hogy önzőségemben azt szeretném hogy életem minden egyes hátralévő napját vele tölthessem. Olyan boldog akarok lenni mindíg mint most vagyok. Soha nem akartam ennyire semmit. Egyelőre ennyit... Folyt köv...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://modernhippi.blog.hu/api/trackback/id/tr927686924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása